2de dag 4-daagse - Reisverslag uit Zuidvelde, Nederland van GroetjesGerrie - WaarBenJij.nu 2de dag 4-daagse - Reisverslag uit Zuidvelde, Nederland van GroetjesGerrie - WaarBenJij.nu

2de dag 4-daagse

Door: Gerrie

17 Juli 2013 | Nederland, Zuidvelde

Roze woensdag 17 juli 2013

Bedankt weer voor al jullie reacties en goede wensen.
Thea. Als je in Nijmegen bent, kun je mij het beste bellen om te laten weten waar jullie staan. Winkels of ander markant punt. Want in die massa lopers zie mij daar maar eens te vinden.
Ik heb trouwens een gouden vliegertje boven mijn rugzak uitsteken.

Vandaag een vroege start. Gelukkig was Connie al om 2:00 uur wakker, want deze duffe kop had de wekker niet een uurtje eerder gezet.
Dus om 3:15 uur maakte Connie mij wakker.
We waren op tijd bij de bushalte, samen met een Engelse in Duitsland wonende vrouw. Zij doet voor de 10de en laatste keer mee.
Geen bus, 5 minuten, 10 minuten, 15 minuten later nog steeds geen bus.
Dan maar naar de volgende bushalte lopen. Daar komt wel een bus, maar die bus van een uur later.
Onze bus heeft een andere route genomen en is niet bij onze bushalte geweest. Dat zeg ik de buschauffeur ook, maar die reageert hier nogal laconiek op. Geen idee wie er heeft gereden. Ja jij! Eik...... hoogstwaarschijnlijk.
Maar goed we zijn op weg en hoeven dan niet achteraan de rij aan te sluiten, omdat we een vroege start hebben.
Rijdt de bus verkeerd en komt op de afgezette looproute uit. Moet hij met een dubbel lange bus achteruit gaan keren.

Uiteindelijk zijn we dan toch nog net voor 6:00 uur bij de start en laten we ons vooraan meteen scannen en op weg.
Het schijnt een beetje saaie route te worden, We zullen zien. 42 km.

Conny merkt op dat er wel heel veel roze is vandaag. Toch maar eens vragen aan medewandelaars. Het is roze woensdag.
Onze vraag roze woensdag ivm pink ribbon od??? Of gay roze.
Het laatste blijkt.
Veel mensen zijn echt uit hun dak gegaan met roze en niet alleen de wandelaars. Maar ook onderweg is het roze wat de klok slaat. Kleding, versiering, ballonnen enz.
Helemaal niet saai dus. Heel fleurig en vrolijk allemaal.
En de mensen onderweg zijn weer super enthousiast.

Het blijft lang bewolkt, dus een stuk minder heet. We hebben er goed het tempo in zitten. En zijn een stukje sneller dan gisteren.
Op een grasveldje zitten we even te genieten van een kopje koffie/thee. Hoor ik een bekende stem.
José. Ze heeft gisteren goed gelopen en heeft er vandaag ook weer zin in.
Wel knap hoor om na het lopen naar huis te reizen en 's nachts weer terug.

Bij een rustplaats liggen we lekker in het gras in de schaduw even te pauzeren. En ik val bijna in slaap. Krijg dan ook een vreselijke dip. Heb er écht geen zin meer in.
Maar we gaan door. We moeten nog ca 15 km. Schouders eronder. Of liever gezegd beste beentje voor.
Alleen weet ik niet welk beentje het beste is.

We zingen en klepperen ons naar de finish. Om ca. 15:45 uur komen we binnen. Ik hoef niets meer. Geen drinken, geen eten, niets.
Naar huis, schoenen uit, douchen en slapen.

Schoenen uit, douchen heb ik ondertussen gedaan. En ik doezelde op de bank al in slaap. Dus een verslagje en dan gauw gaan slapen.

Trusten
Groetjes Gerrie

• 17 Juli 2013 - 19:21

Janny:

Goed gedaan weer. Je bent al op de helft!!
    Hoop dat je de volgende keer wel denkt aan wekker!!!

In je verhaal had je het over Jose, maar geen idee wie dat nu is.
    Knap as die ook nog eerst naar huis gaat en dan weer terugkomt

Nou, hoop dat je lekker slaapt en uitgerust wakker wordt.

Succes en hou die telefoon in de gaten rond 8 uur morgenvroeg, dan hopen we er toch te zijn
    ergens langs de route

xxx Janny

• 17 Juli 2013 - 19:25

Thea:

Hallo Gerrie

Fijn dat het niet zo heet was. Hou inderdaad de tijd in de gaten zonde als je te laat binnen komt. Ik wens je een goede '"nachtrust" . Wij laten wel weten waar we in Nijmegen staan. Veel succes morgen.

groetjes Willy en Thea

• 17 Juli 2013 - 19:57

Wilma :

hoi Gerrie,
    kop op meid doorzetten, als je dit gedaan hebt is dat weer een overwinning voor jezelf. je kan het. je wilt dit al jaren, en Janny en Sandra willen al jaren gaan kijken. we staan morgen daar ergens.....dus vergeet die wekker niet.zorg dat die bus komt. desnoods bel de organisatie. want je moet het eind halen. hoe dan ook.
    succes met zijn tweetjes

groetjes wilma

• 21 Juli 2013 - 23:52

Conny Van Der Meulen:

Jonge-jonge, je vergeet weer de helft... Dat je je zo verheugd op het aan de route staan van je zussen, dat je echt van de mik was door het verslapen en dat gesodemieter met de bus....haha, super-Gerrie, je had het best moeilijk ook nog....Respect voor de manier waarop je dat niet liet merken!