Van Helmond naar Geldermalsen - Reisverslag uit Geldermalsen, Nederland van GroetjesGerrie - WaarBenJij.nu Van Helmond naar Geldermalsen - Reisverslag uit Geldermalsen, Nederland van GroetjesGerrie - WaarBenJij.nu

Van Helmond naar Geldermalsen

Door: Gerrie

Blijf op de hoogte en volg

17 Februari 2023 | Nederland, Geldermalsen

Dag 1

Vrijdag 17 februari 2023

Gisteravond mijn grote rugzak opnieuw ingepakt. Een aantal spullen eruit gehaald. Nog steeds erg vol. Komt ook omdat ik een trekking ga maken. Meer spullen nodig.

Ook zit de kleine rugzak (ook vol) hieraan vast gemaakt.

Vanochtend mijn middel grote handbagage rugzak leeggehaald. Heb ik niet nodig voor de trekking. Weet ik na mailen trekking organisatie.

Ik.kon alles kwijt in kleinere, veilige rugzak.

Bij Kruidvat bagage weegschaal gekocht. Effe vlug, vlug. Thuis gekomen wil ik mijn rugzak wegen. Is het doosje LEEG!

Geen bon meegenomen. Gauw terug zat maar 5 of 10 minuten tussen en mocht ik een vol doosje pakken. Joepie

Ruim bagage weegt iets meer dan 18 kg, mag 20 kg zijn. Nog steeds zwaar. Maar zitten spullen in die beetje bij beetje weggegooid worden.

Handbagage weegt iets meer dan 8 kg. Netjes dus.

Om 12 uur inloggen bij Turkisn Airlines om in te checken. De vlucht bestaat uit 2 delen.

Vlucht 1 van Amsterdam naar Istanbul. 3,5 uur tussen vlucht 1 en 2.

Vlucht 2 van Istanbul naar Delhi.

Voor die langere vlucht willen Desiree en ik een andere stoel. Allebei aan het gangpad naast elkaar

Kost wat meer, is wel fijner.

Stoel uitgezocht en betaald. Blijk ik nu die stoel voor de 1ste vlucht te hebben en de stoel van de 1ste nu op de 2de vlucht te hebben.

Ook bij Desiree is het fout gegaan.

Dat wordt bellen.

Oplossing is nog een keer doen a 20 US dollars. En de andere 20 later terug vorderen.

Zo gezegd zo gedaan. Jaaaa. Nu heb ik een stoel op de achterste rij. NIET fijn.

Plus mijn betaling is niet geaccepteerd en zou ik weer moeten betalen. Mooi Niet!

Weer bellen

Krijg ik hetzelfde advies. F.... niet dus.

Wordt doorverbonden met andere afdeling.

Duurt weer effe voor ze door heeft wat ik bedoel.

Ze kan inderdaad zien dat ik betaald heb. 1 keer!

En zal voor mij de wijziging doorvoeren.

Is gelukt zegt ze. Blijf jij.nog maar even aan de lijn madam tot ik het gecontroleerd heb.

Jaaaaa nu klopt het.

Dan loods ze me door de website om het te veel betaalde te declareren.

Oke ik snap het en bedank haar voor haar hulp.

Bij het invullen blijkt dat ik bewijs van de betaling moet toevoegen.

Credit maatschappij bellen. Ik heb de app al geopend. Moet ik weer sluiten, moet via website.

Hij loodst me hier doorheen zodat ik de gegevens kan downloaden.

Maar ik krijg niet te zien wat ik zou moeten zien.

Kan ook nog niet duurt een aantal dagen voordat de gegevens verwerkt zijn.

Terug naar het formulier van de luchtvaartmaatschappij en vast invullen zonder deze gegevens. En na de vakantie kijken of het gelukt is.

Ben hier 3 uur mee bezig geweest.

Loop nu giga achter.

Te laat. TYPISCH Gerrie. NEEEEEEE, Ik was op tijd!!!.

Typisch Turkish Airlines.

Bij Desiree is het nog steeds niet gelukt. Na 7 uur nog niet. Haar betaling kunnen ze nog niet zien.

Stoel naast mij is niet meer vrij. Ook geen andere stoelen naast het gangpad. Dan maar een willekeurige andere stoel, want ook zij is na 3x betalen op de kloterige laatste rij gezet.

Maar helaas. Blijf zitten war je zit en verroer je niet. Want laatste rij kan stoel niet naar achteren.

Ik zit op rij 16 en zij op rij 47. Gezellig!!!!

Elk nadeel heb zijn voordeel zei ooit iemand.

Lopen en bewegen is goed op een langere vlucht.

Doen we. En afwisselen van stoel halverwege.

Bij Desiree nog de trekking regelen, dat moest ook nog. Is gelukt!

Zo meteen lekker slapen en om 7 uur vertrekken we naar Schiphol. Voor een kleurrijke reis.

Groetjes Gerrie


  • 17 Februari 2023 - 22:40

    Harry Kroon:

    [e-1f60d]


  • 18 Februari 2023 - 00:27

    Ferry Vliege :

    Zo herkenbaar inderdaad typisch Gerry fijn reis


  • 18 Februari 2023 - 06:10

    Gerrie V:

    Hé hallo Ferry.

    Hoezo typisch Gerrie?

    Pas maar op ik kom nog wel eens aanwaaien.

    Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 13 Jan. 2010
Verslag gelezen: 41
Totaal aantal bezoekers 139572

Voorgaande reizen:

17 Februari 2023 - 25 Maart 2023

Namaste vanuit Noord-India en Nepal

09 December 2022 - 16 December 2022

Escape room

04 Maart 2019 - 04 April 2019

Midden-Amerika

05 Juni 2018 - 12 Juni 2018

De 3 musketiers in Tunesië

24 Februari 2018 - 03 Maart 2018

Langlaufen in Oostenrijk 2018

07 September 2017 - 07 Oktober 2017

Canada: The last frontier

15 April 2015 - 19 April 2015

Escuela espagnol (Spaanse school)

10 Juli 2014 - 10 Augustus 2014

Vacaciones en Peru 2014

15 Juli 2013 - 19 Juli 2013

4-daagse Nijmegen

16 Februari 2013 - 23 Februari 2013

Langlauftrektocht Peer Guint route: Noorwegen 2013

08 Januari 2012 - 18 Februari 2012

Backpacken (met reistrolley) door Zuid-oost Azië

28 Augustus 2010 - 05 September 2010

Schotland 2010

24 Januari 2010 - 08 Maart 2010

Nieuw-Zeeland via Singapore en Sydney

15 Augustus 2013 - 30 November -0001

Met Paco naar Oostenrijk

30 November -0001 - 30 November -0001

webalbums

13 Februari 2015 - 30 November -0001

sandlaufen in de Sahara

Landen bezocht: