Van Geldermalsen naar Delhi - Reisverslag uit Delhi, India van GroetjesGerrie - WaarBenJij.nu Van Geldermalsen naar Delhi - Reisverslag uit Delhi, India van GroetjesGerrie - WaarBenJij.nu

Van Geldermalsen naar Delhi

Door: Gerrie

19 Februari 2023 | India, Delhi

Dag 2Zaterdag 18 februari 2023

Beste B[e-38]B. Avondmaaltijd MET wijntjes gehad. Borreltje 43 als slaapmutsje. Heerlijk geslapen. Ontbijt gehad En zelfs rit naar Schiphol. Beter kan het niet.

Inchecken ging moeiteloos. Bodyscan moest ik gecontroleerd worden. Bij de bagage check werd ik er ook weer uitgepikt. Krijg je als je geen betrouwbaar gezicht hebt. Paspoortcontrole ging weer voorspoedig.

Vliegtuig is op tijd vertrokken. We komen zelfs sneller in Istanbul aan met de wind in de rug.JOEPIE!Nog langer op vliegveld hangen.

Ik kan net met onderbrekingen mijn filmpje afkijken. We hebben zoveel tijd, dus we verlaten het vliegtuig als laatste.

Op het vliegveld willen we in makkelijke stoelen zitten. Er zijn her en der gerieflijke bankjes met oplaadpunten. Maar die zitten allemaal al vol.Dus strijken we op een terrasje neer. ( MET ongemakkelijke houten stoelen). Maar we zitten.

Richting de gate vind ik voor Desiree de Starbucks en zij vindt voor mij de verse sinaasappelsap.En dan meteen door naar de gate waar we al kunnen boarden.De tijd is toch snel gegaan.

Boarden van Desiree gaat niet soepel. Ze heeft niet het echte visum uitgeprint, maar de aanvraag. Zou zomaar een Gerrie actie kunnen zijn. Maar dit keer effe NIET!!! Gelukkig heeft ze haar mail waar het visum opstaat.

Ook gelukkig voor Desiree is dat rij 47 niet helemaal achterin is. En gelukkig dat we een ouder toestel hebben, met nog wat beenruimte. Ik zit op rij 16. Ironie, Desiree wilde in het midden van het vliegtuig zitten en ik wilde achterin zitten. Nu is het precies andersom. Maar daar heb ik een oplossing voor. Ik ga gewoon verhuizen, dit keer doe ik het snel. Zie je wel, ik kan het WEL!! De stoel aan de andere kant van het gangpad naast Desiree is vrij, zelfs 2 plaatsen naast elkaar. Heb ik nog meer ruimte!! Hebben we uiteindelijk toch wat we wilden. Allebei aan het gangpad naast elkaar. En met mijn nieuw nekkussentje heb ik toch een aantal uurtjes gessszzzzzlapen.

Om 00:30 uur onze tijd landen we op Delhi.Dit is hier 5 uur. Op het vliegveld meteen geld wisselen, dat hebben wij goed gedaan. Onze reisbegeleidster Wendy wacht ons al op. En vertelt dat op het vliegveld wisselen het duurste is, en pinnen het goedkoopste. Dat hebben Desiree en ik dus heeeel goed gedaan.

Voordat we met de bus kunnen vertrekken wachten we nog op 2 personen. En die komen………….er NIET aan. Zij blijken het vliegtuig gemist te hebben op Istanbul. Want het vliegtuig had vertraging op Schiphol en op Istanbul moesten ze rennen om de aansluiting te halen. En vervolgens niet Sawadee op de hoogte gebracht. Goh! Dan hadden ze een heel andere vlucht dan de 18 andere reizigers.

Eindelijk in de bus naar het hotel, waar ons ontbijt klaar staat.

Groetjes Gerrie

• 22 Februari 2023 - 19:28

Thea :

Fijn dat bij jou alles goed is gegaan