langlauf trektocht Noorwegen - Reisverslag uit Lillehammer, Noorwegen van GroetjesGerrie - WaarBenJij.nu langlauf trektocht Noorwegen - Reisverslag uit Lillehammer, Noorwegen van GroetjesGerrie - WaarBenJij.nu

langlauf trektocht Noorwegen

Door: Gerrie

Blijf op de hoogte en volg

23 Februari 2013 | Noorwegen, Lillehammer

zaterdag 23 februari 2013

Hi allemaal

Het buffet was héééérlijk. Veel vis, garnalen en mosselen gegeten.

Gisteravond heb ik Myself ook van de kamer afgegooid, want ik had nu voor het eerst een 1 persoonskamer. Dus bleef alleen I over om in het bed te slapen.
Maar het was toch nog niet zo rustig als ik had gedacht. De buurman in kamer 18 had met zijn vrienden een luid feestje. Dat was voor het eten ook al zo.
Waarschijnlijk hoort hij bij een groep zatlappen die in het restaurant en foyer ook al erg ladderzat waren.
Onbegrijpelijk bij de drankprijzen hier in Noorwegen.
Op het moment dat ik mijn kamer uit wil gaan om naar de receptie te gaan, komen er nog een stel zatlappen aan. Gauw deur dicht en op slot.
Ik heb me voorgenomen om om 22:00 uur de receptie te bellen als het niet rustig wordt.
Ze kunnen gedachten lezen, want om 10 uur vertrekken de gasten en blijft de buurman "thuis".
's Nachts wordt er ineens luid op de deur van de buurman gebonst en met veel lawaai en gelach zijn de "gasten" terug. Ik zit stijf rechtop in mijn bed van het lawaai.
Buurman is er schijnbaar ook niet blij mee, want onder luid gelach vertrekt de troep weer.
Ergens anders in het hotel hebben ze nog aardig een feestje gebouwd. Want Trudy en Veronique hebben daarvan kunnen "genieten". En bellen om 3:00 uur de receptie.

De volgende morgen moet de buurman zijn kater kwijt, alvorens Ramstein od weer opgezet wordt. Gelukkig ben ik klaar en ga op weg naar het ontbijt.
Ik had me gisteravond voorgenomen om niet meer te gaan langlaufen, maar te relaxen in de SPA.
Natuurlijk Gerrie!!!! Buiten ziet het er veel te mooi uit, en ik kan de hele dag nog binnen zitten.
Dus mee naar buiten met Peer, Erik, Trudy en Veronique. We maken nog een mooie tocht van 1 1/2 uur. Met kei gave afdalingen. Waaronder een hele mooie glijbaan afdaling. Genieten!!!!!

Terug in het hotel. Douchen, inpakken, ski's bij Joos in de tas. En dan is het weer tijd om te vertrekken.

Vliegtuig vertrekt eerder dan gepland en om 18:30 uur zijn we al op Schiphol. Ongeveer een half uur te vroeg.
Op naar de bagageband. En achter het glas staat het welkomscomité al klaar. Wilma en Janny.
Door de ruit gebaar ik om iets uit te leggen. Moeilijk doen als het makkelijk kan. Gebruik toch gewoon je telefoon, zoals Wilma doet.

Ski's zijn al heel vroeg op de band. En mijn gele gevaarte komt ergens als laatste.
Afscheid heb ik al van de groep genomen.

Het was een geweldig mooie vakantie.
Leuke groep, goede reisleider, prachtige omgeving, geweldig weer en mooie, leuke, spannende tochten. Ik heb ongeveer 138 km afgelegd.
Kortom GEWELDIG!!!!!!!

Behalve de ski's!!! Voor vlakke en glooiende stukken te breed, nadeel
Voor steilere afdalingen, meer grip en controle, voordeel
Dusl het waren wel de goede ski's, maar niet de goede reis voor deze ski's. Toch Crosscountry volgende keer weer????

Je hoort het wel.
Groetjes Gerrie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Noorwegen, Lillehammer

Actief sinds 13 Jan. 2010
Verslag gelezen: 882
Totaal aantal bezoekers 139586

Voorgaande reizen:

17 Februari 2023 - 25 Maart 2023

Namaste vanuit Noord-India en Nepal

09 December 2022 - 16 December 2022

Escape room

04 Maart 2019 - 04 April 2019

Midden-Amerika

05 Juni 2018 - 12 Juni 2018

De 3 musketiers in Tunesië

24 Februari 2018 - 03 Maart 2018

Langlaufen in Oostenrijk 2018

07 September 2017 - 07 Oktober 2017

Canada: The last frontier

15 April 2015 - 19 April 2015

Escuela espagnol (Spaanse school)

10 Juli 2014 - 10 Augustus 2014

Vacaciones en Peru 2014

15 Juli 2013 - 19 Juli 2013

4-daagse Nijmegen

16 Februari 2013 - 23 Februari 2013

Langlauftrektocht Peer Guint route: Noorwegen 2013

08 Januari 2012 - 18 Februari 2012

Backpacken (met reistrolley) door Zuid-oost Azië

28 Augustus 2010 - 05 September 2010

Schotland 2010

24 Januari 2010 - 08 Maart 2010

Nieuw-Zeeland via Singapore en Sydney

15 Augustus 2013 - 30 November -0001

Met Paco naar Oostenrijk

30 November -0001 - 30 November -0001

webalbums

13 Februari 2015 - 30 November -0001

sandlaufen in de Sahara

Landen bezocht: